Världens finaste Cherokee

Vilken tur jag har som har världens finaste häst! :)
Red till banan idag o körde dressyr. Wilma och mamma var med me Lisa. Värmde först upp lite, och sen körde vi lite öppna. Gick helt ok! Sen lite galopp, och skänkelvikningar i galopp, trav och skritt. Även byten lyckades vi med :D Duktig älskling! <3 Sen fokuserade vi på att jag skulle va så lätt i handen som möjligt, o han ha en egen ordentlig bjudning. O jäklar! Killen kan! Så fin! <3 Jag blir lätt lite för hård i handen när jag blir lite frustrerad. Men idag bara funkade det. O han får jätte luftigt och fint steg. Helt annan häst! Wilma red sen en stund, och han rörde sig så fint och trevligt! Åh, jag blir så glad och rörd! :') Gud va jag älskar den där hästen!
Körde lite sen en stund.

Varit på stan med Emilia också :) Mycket trevligt!
Snart ska vi ut på promenad med Dexter gulle :) hihi tycker så om den där hunden. O Emilia sa att han blir alltid i så extas när jag kommer dit! ;) Konstigt. Inte livar jag ju upp han ;) hihi
Så höll han på å skälla mycket när ja kom, o for runt o va alldeles till sig, så kläcker jag ur mig: Inte behövber du skälla så högt Dexter, du kan bara lite "pip pip pip" xD
Ibland måste jag ju göra skäl för min hårfärg :p håhå

Ska hänga upp skjortan ordentligt nu, o sen promenad!

Jobb 23-04.30

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0