Va ha hänt då?

Jaa, lite bloggtorka ha jag haft. Har inte alls varit på humör och varit kry den senaste tiden.

Jag var ju fiollärare ihelgen. Fredag 14.30-18.30, lördag 10-16.10. Det var riktigt roligt! :) Lite nervös var jag allt. Men det gick bra :) Vart väldigt trött efter det. Men det kan jag nog tänka mig att göra igen. Var nog ingen som var jätte missnöjd. Hoppas jag! Jag gjorde ju mitt bästa, och ställde upp, när våra lärare är sjuka och inte kan komma.  Jag har ju ingen som helst utbildning eller nått.

Sen på söndagen var jag ju jätte smart o var på lag dressyrtävling. Tog lite panadol och burana och for och tvättade Grållan. Mitt ena lag så var vi jag-Cherokee, Sanna-Steya, Andreas-Bobby och Tessa-dumle. För oss gick det väl inte så där jätte bra :p Men jag och Cherokee fick bäst procent! Jag som trodde vi skulle bli botten skrapet :p 56,4 %. Är väl inte helt nöjd. Han va seg. Han gjorde väl det han skulle, typ, men är jag inte nöjd, så är jag inte. Men det ha varit nått med han. Han är väldigt seg o så. Tror det har nått med pälsen o göra. Hoppas det! IGår när Wilma hoppade hade han varit väldigt seg och bara stod o flåsade.

I andra laget var vi jag-Grållan, Wilma-Cherokee, Elin-Martini, Tessa-Branicko. Och för oss gick det super!!! :D Fasiken va duktiga vi var!! Debut för mig och Grållan, och Elin och Martini. Det va jätte sträng bedömning med första domaren, många som inte ens blev godkända! JAg och grållan fick 57,8%! Är så sjukt nöjd med henne. Hon gjorde det hon skulle, men vart lite trött. Dock tyckte jag vi hade kunnat få lite mera poäng, det var ju ändå bara L:C. Tycker inte man ska ha så stora krav då. Sen höll jag inte riktigt med allt som stod i pappret. Men som sagt, spelar ingen roll vad jag får för poäng, huvudsaken är att jag är nöjd. Och det var jag! :) Så duktig tjej! Tessa fick samma procent som mig, och Wilma fick hela 60,0%!! Skitbra! :) Elin fick nått på 50, o lät väl inte så nöjd. Men det tycker jag hon ska va. Det var ju debut för dom :)
O vet ni? Vi slutade på en 2a plats med laget!!! :D HElt sjukt!! Det trodde jag aldrig!! Är så stolt! :D När man såg vilka som var i laget som vann, kunde man nästan lite ana det. Jätte duktiga tjejer och hästar i det laget :) Lite roligt att dom som kom på 3e plats, var BARA ridskoleekipage :) INte så jätte gamla heller var dom. JÄtte roligt! :) Grållan skötte sig utmärkt!!

Sen i måndags var jag till läkare, mådde riktigt dåligt. Tog blodprover, men allt såg helt okej ut. Hon tyckte inte jag skulle gå till skolan, utan sluta trycka i mig panadol och burana o tro att jag är frisk. Och va hemma o vila. Och det är precis vad jag gjort nu dom senaste dagarna. Har inte gjort NÅNTING. Ha nästan blivit lite för bortskämd :p Maten står alltid på bordet, får hjälp med allt, blir ompysslad, massa kärlek!! <3 :) Har världens bästa och finaste pojkvän!

Nu är han och tränar, och jag försöker mig på en skoluppgift. Går lite trögt....
Ha varit ut idag första gången sen i...förrgår?? Skönt med frisk luft.

Idag fick jag brev från ÅHS. En kallelse till Nordman. Tjaa, det är ju bara 7-8 månader sent. Ringde dit i mars-april nånting. O nu den 8 dec fick jag tid till läkare. Sen ska man ju vänta på operationstid också.. Tack, men nejtack! Min axel är redan opererad och bra nu! :)

Imorgon ska jag laga mig till skolan.

På fredag är det kanske hopptävling på aftonsol. Har strukit mig och Cherokee. NÄr han inte riktigt är på humör :/ Ingen ide o åka dit o bara bli besviken. O inte schysst mot han.
Sen är det jobb som gäller. Är omplacerad ihelgen! Ska sitta i insläppet 21.30-03.00. Sen vet jag inte om jag ska till garderoben den sista halvtimmen? Eller om ja går hem då. Återstår o se :) Kul med lite omväxling! Hoppas rösten inte ger med sig så mycket då. Det gjorde den när ja pratade med Erica nyss, hon tyckte jag lät hemsk :p tack! ;)

Skoluppgift var det ja..... hmm...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0