Skärpning!

Nej vettni vad dålig jag blivit på att blogga! :O
Är hemma så sent på kvällarna, å då har jag ingen ork eller lust o börja skriva om dagen.

Jobbet i fredags var laaamt. Umgicks med Emilia innan jobbet. Tog en timmes promenad med gulle Dexter :)

Vaknade klockan 09.00 på lördag morgonen! Fruktansvärt irriterad!! Tyckte synd om Daniel... For snabbt via torget, sen for jag o tog ut Dexter på promenad, och sen for jag till Bamböle o for ut med Erica, Grållan och Basil :) Basil va duktig! Men öm i tossorna :/ En mycket trevlig ridtur!
Sen for jag till stan, försökte sova lite, gick inte... Så jag o Emilia for till travbanan en sväng o hann se sista loppet. Yees :p Bra där! For sen hem, bytte om , och for till Maria som hjälpte mig o sminka mig :) Tack!!

Åkte sen till Kaisa, o drack lite, prata massa strunt, och sen kom Tessa och Lene-maj efter oss. ÅKte till arken, och där var festen igång :)
O gud vilken sjukt rolig kväll! Maten var helt bra, speciellt varmrätten! Lite svårt o minnas efterätten ;) Underhållningen va sjukt bra! Babsan och Erik Linder! Skratta konstant, och dreggla efter Erik ;) Gud va snygg han var, och vilken röst! För er som inte vet, så var han med i talang förut. Hans första uppträdande så sjöng han i stämmor, med sig själv. Här är en låt jag bara älskar! http://www.youtube.com/watch?v=cIU_71ed1Es

Lite minnesluckor, men hade sjukt roligt! Dagen började inte alls bra, jag va irriterad på allt o alla, men den slutade så bra den bara kunde :) Tack alla!

Åkte till Emilia o sov. Vaknade upp med EMilia brevid mig i hennes brors säng :p haha trodde hjärnan var på väg ut, och rummet bara snurrade. Kändes som jag var på ett stormigt Ålands hav :P Helt klart värt det!!
Umgicks sen med Emilia, Sanna, och Kaisa resten av dagen. Sen åkte jag till <3 o myste, o sov där sen.

Idag ha ja varit i skolan 8-16. Förbanna va ja hatar 8-16 dagar.. Suck! O sjukt trött va ja imorse. Ha gjort två studiebesök idag. Va till Gullåsens rehab avd. Fasiken va ja skulle velat va dit! Låter jätte intressant.

Nu ska ja göra mig iordning för lite zumba, och sen blir det ett rehab pass på gymmet, med Emilia :) Najs!
Sen mys med <3.
Varit o hälsat på mormor o morfar idag också.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0