Ingen träningsvärk

Hah ingen träningsvärk :D woho! Bara o köra hårdare. Igår tog jag ännu lite mera tyngder :D Kommer se ut som nån jäkla bodybuilder på överkroppen, o bara slattriga lår o ben ;) haha nä ;) det hoppas ja inte :p

Kan inte beskriva hur det kändes när jag vaknade imorse. Kunde knappt röra mig, jag fick inte upp ögonen?? skitasigt! Nånting är det som är fel. Maten kanske?

Fick helt plötsligt ett riktigt sug efter zumba! :) beroende hur det känns ikväll, så blir det nog zuuumba. Nu är huvudet bara tungt, och kroppen också för den delen.
Får sitta o lyssna på zumbalåtarna, man blir så glad :)

Tänkte kanske åka till mormor o morfar o va där ikväll. Men jag saknar <3 faktiskt... Är så kär!! (:

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0