HÖSTLOV

Fasiken va skönt! :D Ledig 4 dagar från skolan. Najs!

Igår satt jag o läste några sidor från boken. O efter jag läst dom, 10 sidorna, så hade jag ingen aning om vad jag hade läst om. Jag måste ju vara dum på riktigt??! Det går liksom inte in! Oberoende hur koncentrerad och fokuserad jag är, så fattar jag ändå inte. Börjar nog tro att jag är dum på riktigt.
På lektionerna är det nog bara för att jag är så okoncentrerad. Kan sitta o fundera på helt andra saker.

Nåja.
Idag hade vi 8-13.30 typ. Skönt o få sluta lite tidigare. Men måsta vänta på ena läraren jag skulle prata med. Har några uppgifter jag måste göra..Snark. Nå ska fråga lite hjälp av mormor, som kan det här :)

Halv 6 ska jag o rida lilla silvergrisen :) Blir dressyr för Erica :) Låter jobbigt.... ;) haha det ska bli roligt!
Inatt kommer Ekenäsingarna hit :) Kul! Ska bli roligt o träffa dom igen. O ungarna bara växer o växer!
Bara jag som inte växer. Förutom på bredden då :p hehe

Ska efter världens sötaste hund innan jag åker till Bjärström (:

Imorgon ska morfar få komma hem över dagen :D

Nu ska jag packa lite, byta om, och ... göra nånting...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0