Helg. Vila. Eller?

Nä, inte för mig.

Igår var jag ledig från skolan. Skönt! Sov rätt länge. Sen for jag till gymmet och körde bara rehab övningar. Har fortf förkylning i kroppen, så ville inte köra nå kondis eller nå sånt. Fast jag borde. O har lite svårt o låta bli. Vart svettig och duktigt trött i musklerna. Ups... Tog ÄNNU mera vikter på en övning! :D Vadå små smala muskler.. Neee.. ;)
Har träningsvärk idag...Skönt!

Sen for jag o hälsa på mormor o morfar en sväng. Kollade bilden i Ålandstidningen från lagdressyren. Jag hamnade ju i båda tidningarna.
For efter Daniel och så for vi till mamma o pappa. Prata lite skit där, åt middag o sen for jag till Grållan o fixade henne.
Sen bar det av till aftonsol.
Startade 60/70 cm. Jag är så stolt och nöjd!! Felfri grundomgång. Hon lyssnade bra och gjorde fina språng. Sen va det omhoppning. Jag tyckte hon kändes bra, så jag tänkte, äh, jag satsar lite! :) Har kört hela hösten att det ska se fint ut, o snygga vägar, o kännas bra. Men nu tänkte jag att jag måste chansa lite o satsa. O testa! Så jag gjorde en liten rövarsväng från första till andra hindret. O ja vart så paff att hon svängde på en femöring, så jag glömde rida :p Jag tog för mycket i tyglarna, o för lite ben och säte, så hon rev. Mitt fel!
Jag är så sjukt nöjd! Vilka framsteg den där damen har gjort dom senaste månaderna. Otroligt!! Hoppas det blir fortsatt träning, så är vi laddade för en ny säsong sen :) <3

Sen åkte vi hem, snälla Erica och Sonja tog hem Grållan, så jag fick åka  till Bström o duscha o fixa mig för jobb. For sen på jobb till 21.30-03.30. Satt i insläppet. Alltså jag satt och tog betalt för inträdet. Har absolut inget emot att sitta där. Tycker det är roligt :)

Kom hem vid 04, hoppade snabbt i duschen, o sen ... kunde jag inte sova. Kul...  Låg vaken ett tag, o sen efter en bra stund somnade jag väl bort.

Klockan ringde 09.10. Trött, helt färdig, mådde illa, dåligt humör, va det bara o klä på sig o åka på fiollektion. Det gick inge vidare.. :p Jag hoppade mellan raderna, läste fel, kunde inte räkna, hon peka var jag skulle börja o ja börja nån helt annanstans.. Bra Jennifer...^^
Hon förstod mig iaf :p Nu har jag ett stycke o bita i iaf! Låter som vi ska spela den på konserten. Så nu jäklar måste jag öva ordentligt på den.

For till Emilia o Dexter sen. Var ut med han en sväng, o prata lite strunt.
Nu är jag hemma, o borde sova några timmar. Är jääätte trött, men får ingen ro i kroppen.
Vill o träna, men har ingen ork :s Borde gå ut o gå. Men först sova lite så jag får energi. O äta kanske...

Mormor fyller år idag. Grattis mormor! <3 Så det blir middag hos henne sen senare.

Sen ska ja på jobb igen, 20.30-ca 03.30. Yey :) Va riktigt roligt på jobbet igår. Fast det inte var så mycket o göra. Underhållande arbetskollegor ;)

Nu måste jag försöka sova så jag orkar hela dagen och natten.

Kom till arken ikväll, jag lovar att jag tar emot er med ett stort leende ;)
O mingla med IFK, woho... :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0