Clear round

Vet inte varför det blir med stora bokstäver när jag bloggar från mobilen? Är inte så teknisk av mig :p

Igår va det då hopptävling, clear round på Sleipner. Steg upp klockan 7, var inte pepp då. Det var mörkt ute, och iskallt!
For och fixade Grållan, och sen körde Erica oss till Sleipner.
Startade först 60 cm. Allt gick mycket fortare än vad man räknat med. Vi fatta ju att det skulle gå fort när det är CR, men det gick ÄNNU fortare. Så jag hann bara värma upp snabbt, hoppa några skutt, och sen hade visst klassen börjat. Hann inte gå banan eller nått. KOllade snabbt på pappret, och hann se den innan mig. Det var ju så pass lågt, och CR, så den va ju inte svår o lära sig. Och jag som är så pass tävlings rutinerad så ska det inte va nå problem. O det va det inte heller. Kände mig inte så förberedd bara.
Vi fick ett stopp på första hindret. Det va inte ens det hindret hon reagerade på, utan det va muren som va precis intill det :p Suck. Så hon for förbi. Men då vart jag lite arg. Så den jäklar vart det fart.
Hon hoppa superbra!!!! Jätte nöjd! :)

Sen va det dags för 70 cm. Hon kändes lite segare på framhoppningen, men lyssnade bra.
Så gjorde hon en superfin runda! Felfria blev vi också. Är så stolt! :) Hon har blivit så duktig!

Resten av dagen högg jag, sågade, och staplade ved...

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0