Brr

Snart är vintern här! Usch! Jag blir deprimerad och ledsen bara o tänka på det :( Jag trivs verkligen inte när det är kallt. Det är verkligen pest o pina. Spelar ingen roll hur jäkla mycket kläder man tar på sig, så fryser man ändå. Skitvinter...
Är kallt redan nu ju! Uss!

Var i skolan idag, 8-16. Tack för att jag har underbara klasskompisar!
Jag är inte riktigt med i skolan. Jag har faktiskt svårt o lära mig, o ta in det som vi går igenom på lektionerna. Men det kommer lösa sig! Jag får hjälp nu :)

Efter skolan for jag hem, o sen ringde Kaisa, så for jag ut till Hammarland. Hon höll på å rida för Solveig. Så jag pussades lite med hennes hund, och sen gick vi en promenad med Vellu. Sen åkte vi till aftonsol o hon skodde två hästar. Jag började med ett evighetsprojekt.... :p Städa hennes bil!!! Men jag kommer inte bli klar på en vecka :p haha det kom ju fram en yta på golvet! ÅhÅ! ;)
Sen va vi i vår egna lilla värld, och så åkte vi till stan. Sen när jag skulle ha mitt bankkort, så kom ja på, det är ju i bilen... O BILEN ÄR I HAMMARLAND!! xD Smiiidigt :p Hur tänkte vi där riktigt? :p Inte alls antar jag... Som vanligt...
hihi bara o vända sen då o åka efter den.

Nu sitter jag i lägenheten. Ska duscha, hänga tvätt, o sen åka o sova till <3.

Imorgon då.. Jag är ledig från skolan! :D Woho! Ska kanske åka med Kaisa till Geta o sko hästar. Eller hon skor, o ja städar bil :p
Men det blir lite tajt i planeringen.. Hmm.. Vi får se lite när hon ringer imorgon. BOrde nog hinna bra.
För sen kl 18 är det hopptävling på Aftonsol. Ska va med me Grållan i 60/70. Sen måste jag snabba mig o åka på jobb 21.30-ca 04.

Blir middag hos mams o paps imorgon också.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0