Berg och dal bana

Så har min dag varit!

Somnade igår kväll på soffan klockan 10. Helt färdig var jag! <3 hade messat och jag hade tänkt åka dit, men så långt kom jag inte..

Imorse kände jag mig utvilad, och har nog aldrig varit så tidigt i skolan :p Ha varit helt okej dag i skolan. Rehabilitering är rätt intressant! Kan va lite eftersom jag själv håller på med det. Och har tidigare behövt det för foten också.
Och så trivs jag med klassen! :) Vi är inte många, men har bra sammanhållning.
Bra eller dåligt? Bra!

Efter skolan ringde jag till Wickströms optik. Så på måndag ska jag dit och kolla synen. Jag får nämligen ont i ögonen när jag läser. Dom blir lätt irriterade. Kanske det blir läsglasögon. Bra eller dåligt? Dåligt....

Sen åkte jag till morfar. Mormor var där, och sen kom mamma också. Blev lite känslofyllt idag :/ Blir så ledsen när morfar är ledsen. GE INTE UPP MORFAR! <3 <3 <3 Vi vill ha dig kvar!

Åkte sen hem o fixade lite, vilade, och sen for jag på möte med AS. Rätt roligt på mötena faktiskt. Dom hade roligt åt mig iaf :p Ska hjälpa Ulf och ha undervisning nästa spelhelg, kul! :) Sen vart jag bokad på något till också.. Nån "konsert" och nån spelning. Ska bli roligt! Vår lärare är nämligen sjukskriven.

Sen for jag till gymmet, hann träffa Emilia en sväng. Körde ett kort men effektivt pass. Fokus på axlarna och armarna.

Nu ska jag hoppa i duschen , och sen åka till Daniel.

Imorgon är det skola 8-14.20. Sen borde jag åka till gymmet.
Ser framemot en ledig helg från jobb!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0