Vad är felet?

Vågade mig sen ner på stan o hämta cykeln. Men när jag hade cyklat ca 100 m, så satte jag ner benen, och dom bara vek sig. Sen bara skakade dom :s så jäkla obehagligt. Fick leda cykeln bra långt innan jag kunde cykla vidare hem. Sen va jag helt kallsvettig när ja kom hem.
Sen ringde mamma, och hon kom efter mig. Så jag inte behövde va själv på natten. Va lite småyr hela kvällen.
Vi kollade tv, o sen gick ja o sova. Hade lite svårt o sova.
Sen ringde <3, o han hade det nog bra. Han kommer hem till helgen.

Steg upp halv 8 imorse o for med pappa in till stan. Är i lägenheten nu, o väntar på att klockan ska bli 10.10. Då ska jag till Medimar o Erkki, för slutkontroll för axeln :) Det ser jag framemot! Ha fyllt i ett papper där jag sagt hur axeln känns nu. Så ska bli roligt o se va han ha kommit fram till från det.

Sen klockan 13 ska jag till ÅHS för o kolla upp hur jag egentligen mår. Skulle inte förvåna mig om hon bara sjukskriver mig o säger att ja ska vila. Ja tror inte det är bara det... Jag vill inte vila. Känner mig inte trött så. Äh jag vet inte.
Jag åker ju ingenstans idag iaf.

Ska se om ja sku få i mig nått o äta eller dricka nu.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0