Va gör jag vaken?

Kl 9 på min lediga dag??! :O Iofs så gick jag under täcket kl 22 igår. För jag mådde så sjukt äckligt illa. Helt sjukt! Trodde flera gånger det skulle komma upp, förlåt alla känsliga.. Skitasigt! Trodde ja skulle få magsjuka. Men låg o tänkte att jag har inte tid med det! :p Så somnade jag sen till slut.

O så vaknade jag 9 imorse! :O VArt är världen på väg? O pigg o utvilad är jag. Sjukt hungrig bara. O det är också väldigt ovanligt. Jag är aldrig jätte hungrig på morgnarna. Hmm.

Ska småningom dra till gymmet med bror min. Hör o häpna! Ja man ska inte hurra förrens jag verkligen ser han på gymmet. Kan fara o hämta han bara han kommer me! Jäkla latmask :p Igår skulle han vart med, men han fick "andra planer"... -.-
Var till gymmet igår med Emilia. Körde rätt hårt. Känns inte så mycket idag. FAST jag råkade ta lite mer vikter... EHm.. Ups. Men det är ju så lätt! Tänkte ta död på armarna och magen idag ordentligt ;) Sen ska benen på sig en liten omgång också. Men dom behöver jag ha ikväll och imorgon :p

Var förresten o testade på BodyJam här om dagen. O det va verkligen inget för mig. Jag hängde med bra, men det va skittråkigt! :s Inga roliga steg, ingen bra musik... Nätack! Visst blev man svettig, men nä. INge kul. Då vet jag det :)

Sen halv 12 ska jag träffa Marielle :) Yey!
Sen ska jag åka till Bjärström o rida efter det. Äta något lite, öva lite fiol om jag hinner, o sen åker jag till Julia ikväll, med massa underbara människor, som jag inte träffat på jätte länge!!! <3 Bla Julia och Marielle. Minns inte ens sist jag träffade dom. Skäms! Ska bli bättre.

Imorgon då. Ska jobba från 20.30 iaf. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skoluppgifter?....

Puss o kram



Ibland skulle jag bara vilja dra tillbaka klockan lite, och få uppleva allt igen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bodyjam är ju awesome!? :O haha fast har iof inte gått på det senaste, så denna kanske inte är så bra som de andra ! :) dom byter ju låtar & rörelser 4-5 gånger i året ifall du inte visste :) Så om några månader kan du testa igen !hihi puss

2011-11-06 @ 22:52:18
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0