Skärpning

Tycker det varit lite mycket negativt i den här bloggen nu på senaste tiden. Borde nog rycka upp mig o skärpa mig.

Sovmorgon hade jag idag. Lyx! Och behövligt! Igår trodde ja klockan var minst 12, men den va bara halv 10, och jag höll på å slocknade.
Hade lång skoldag, tandläkare, tandvärk=huvudvärk.
Tänk va zumba, gym, och världens finaste häst kan göra <3

Imorgon är vi lediga från skolan. Skönt! Men ska läsa ut en bok, och göra bokrecension. Tror jag blir i Bström inatt, o sen far ja o rider imorgon. Kanske tar både Ch och Grållan :) Sen blir det gym imorgon också.

Ska åka till Bström nu. Ska ta fiolen med mig, öva, reda upp noter, och sen åka till ridhuset med finaste Cherokee och Lisa <3 Ska löshoppa ikväll! :D Jätte längesen vi gjorde det. Ska se om ja får kameran med mig. Dåligt ljus där inne så brukar inte bli så bra bilder dock.

Fått veta att jag får jobba på lördag också! :) Vet inte ännu med fredag. Annars tänker jag nog va lite onykter på fredag ;)

Ska försöka rycka upp mig lite nu.
O skitväder är det också!!
Sorry...

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0