Redan slut på helgen

Vart tog helgen vägen ?? Hallå?

Men vet ni? Det är bara en vecka kvar i skolan! :D Sen går vi ut på praktik! Fan va skönt! Slippa skolan tills januari. Sen är det bara 2-2½ månad o sen går vi på nästa praktik. Den jag absolut inte vill gå på.... Men det får väl gå. Sen får vi sommarlov i april nångång. Så skönt! Sen är grundstudierna slut. Sen är det bara ett år kvar, o då hade jag tänkt välja barn och unga. För jag känner att det är mitt! :)

Igår gick det bra på jobbet. Satt i insläppet igen. Var en helt bra kväll!

Vaknade för tidigt idag. Är jätte trött. O det första jag får höra från alla håll är nojjs. Hade tror ja 5 mess när ja vaknade. Bra morgon! Jo, hej underbara morgonhumör. O förkylningen sitter fortfarande i kroppen :s

Ska åka hem till mamma o pappa nu. Där släkten är.
Sen ikväll ska ja spela fiol hos Dan.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Barn och Unga startar väl inte här på åland? det är så mättat inom det har dom sagt... eller har ni fått höra något annat?

2011-11-07 @ 09:27:04
URL: http://alltidpetra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0