Mannen i mitt liv

For o löshoppade med finaste Cherokee och Lisa. Dom va jätte duktiga! Eller ja, Lisa hade väl sina egna "regler" först... Men sen jäklar! Lisa hoppade i slutet 85 cm, och Cherokee 1,10. Så duktiga! Sen körde jag lite eget med Cherokee, o han va jätte duktig! Mestadels :) Jag blir bara mer o mer förälskad i den där hästen. Han är mannen i mitt liv! <3 Gud va jag älskar han!
Emilia kom dit o kollade och hjälpte till också :)

Nu ikväll har jag spelat lite fiol, som jag även gjorde innan vi for till ridhuset. Sen har jag börjat reda upp alla mina noter. O det är inte bara en eller två. Är bra några hundra! Sjukt sjukt mycket noter! Jag fattar inte var alla kommer ifrån. O att ja spelat alla dom.
Har ont i ryggen o rumpan nu, efter jag suttit på hårda golvet nån timme. Höll på nån timme, men ha inte ens kommit...ja ja vet inte. Har massor massor kvar!! Ska ju försöka sortera dom på något vis.

Ska hoppa i duschen nu, o sen lägga mig med Mikael. Hehe det är alltså boken vi läser ;)

Imorgon är jag ledig. Så då ska ja fortsätta med mina noter, och sen fara ut med Cherokee, och Grållan :)

Puss o kram



En gammal bild på världens finaste kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0