Inte tid o bli förkyld

Faktiskt! Så slut upp med det! Jäkla förkylning!

Jag hade klockan på ringning halv 1 idag. Så när den ringde, snoozade jag några gånger, o sen så stängde ja av o tänkte, bara vila lite o morna mig. Hmm... Sen vaknade jag halv 3. Ups.. Hur ska ja nu kunna sova ikväll? Är inte det minsta trött.
Ska kolla Beck nu. men vet inte om ja vågar kolla själv. Kommer inte kunna sova sen kanske. Buhu! Hoppas nån kommer o räddar mig sen?!

Daniel ha åkt till Finland o blir borta nästan en vecka <3.
 Ikväll ha ja o Rasmus vart hem till mamma o pappa på farsdagsmiddag. Sen kollade lite Twillight, o dregglat lite ;) mums!

Nu är jag hemma, kollar Beck, o svarar på lite mejl.
Ska koka lite te, o hoppas att ja inte blir mera förkyld!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0