Helg

Igår då...
Vaknade kl 9, åt en banan, vaknade lite till, sen åkte jag o hämtade Rasmus och vi drog till Avancia. Blev impad att han faktiskt kom med! :) Körde närmare en timme. Skönt!
Sen åkte jag ner på stan och gjorde stan med Marielle och Jim. Trevligt värre! Sen åt vi den äckligaste "schnitzeln" på länge! HUr stavar man det.... Hmm.. Skit samma.. Råka köpa en väst, för 9(!) euro, och ett par gråa jeans för 6e!!  VIlka fynd! :D Najs!

Sen åkte jag till Bjärström, fixade stallet, o sen åkte jag ut med finaste Cherokee. O den jäkeln va på sånt därnt konstigt vanligt humör :p Allt va läskigt. Så han tvärnitade en gång när vi galopperade på en grusväg. Jäkla skithäst :p haha Men jag satt kvar! Sen bytte han galopp som om han aldrig gjort annat. Knashäst... Men världens finaste <3 Ha jag sagt att han är mitt allt, och jag älskar han mest av allt i hela världen? Så är det iaf <3

Efter det åkte jag till stan igen, fixade mig, åkte efter Marielle och Jim, o färgade melles hår. Plockade upp Emilia och Daniel på vägen. O åkte till Julia och Victor. Jätte gott bjöd hon på, och det var en riktigt trevlig kväll med jätte trevligt folk! O Petra och Susanne var också där, som jag inte träffat på väldigt länge. SKitroligt! :) Mycket gott o äta o dricka! Sen drog vi till stan o så vart det Arken. Det va väl lite blandade känslor där. Men det är väl som det ska va. Jag tar ingen skit mera av dig.

Imorse vaknade jag med en jäkla huvudvärk! Trodde huvudet skulle sprängas. Tyckte inte alls ja drack så mycket? :s Tycker jag va rätt städad och lugn. Blev lite dyster där på slutet bara. Tankarna bara for runt, och jag blev bara nere. Blä..

Idag ha ja varit o ätit med Sanna o pratat strunt :) Trevligt!

Ha övat lite fiol, pratat med Daniel, och vilat.

Ska småningon på jobb till arken. Börjar 20.30. Sen slutar jag väl allt mellan 03.30-04.30. Ska nog bli skoj o jobba :) Ska sitta i insläppet igen. Där trivs jag bra! :)

IDag fyller världens bästa pappa år! Grattis! <3 Imorgon ska ja dit på kaffe, och tårta, hoppas jag! ;)
Sen blir det fiol hos Dan på kvällen.

Måste hoppa i duschen nu, o sen fixa mig. Öva lite fiol om ja orkar.

Ha en bra kväll alla!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du ha redit ut d me Daniel!

2011-11-05 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0