Dum dummare Jennifer

Trodde jag hade sovmorgon när jag vaknade imorse... Tusan... Så var ju förstås inte fallet. Befann mig 8.05 i skolan, ups... Men ja råka vakna lite senare än det va tänkt. Har en tendens o stiga upp lite sent.
Idag ha varit en helt okej dag i skolan. Vi har haft mycket praktiskt. Förflyttningar har vi tränat på. Rätt kul! Sen ha vi skrattat sjukt mycket idag! Märks att det börjar bli helg ;) hihi underbar klass! 
Har träffat våra handledare idag också. Blir nog bra det där. Men inte det jag önskade.. Men det kommer nog bli bra ändå :)

Ikvälll blir det gymmet med Emilia och Rasmus. Sku villa åka o simma också. O zumba. Hmm.. Hur ska jag hinna med allt det då... Sen ska jag göra lite skoluppgifter också. Och tvätta. O försöka städa lite.

Imorgon är vi lediga! :D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0