Blodprov x100

Var till världens bästa läkare idag tror ja bestämt. Gillar henne starkt!
Iaf, så berättade jag om "mitt liv". Så skrev hon ner, fråga en massa, o ja fick en liten "aha", när jag såg hur många bollar jag har i luften hela tiden. Imorgon ska ja o ta en massa blodprover. Hon kryssa i hur många som helst! Kommer ju svimma! Husch. Vi ska se vad blodproven visar, o sen gå vidare.

Har inte gjort nånting idag. Ringde AMS, och JAG får STUDIESTÖD på FREDAG! :O Ja men hör och häpna! Gud va pengar det kommer rulla in! FÖr idag kom det nog inte mycket. Hälften gick direkt till lånet -.-

Kollar på resor varje dag. Just nu är resan långt borta :( Jag vill jag vill jag vill! Måste komma bort till värmen!

Funderar om ja sku ta o gå ut en sväng ikväll. Få lite frisk luft.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0