Blabla

Istället för att ta fram allt negativt som hänt under dagen, och grubbla över det, så ska man försöka se det positiva istället. Och sluta nedvärdera sig själv! Det är nog det värsta man kan göra. Det är ju ingen som säger emot, så det är klart man tror på det.
Tack till alla som verkligen vill förstå, och lyssnar, och ger BRA råd. Inte bara: jo det ordnar sig, det blir bättre.. HUR? NÄR? Men det finns dom som verkligen bryr sig, vill, har medkänsla för andra människor, och ställer upp. NI är guldvärda! Tyvärr ha ni blivit rätt få. Vet inte var resten står?
Har varit på praktik som vanligt idag. Var en bra dag. Underbart gäng! NI är guldvärda!
Skulle vart o spelat med Kalle idag, men han mådde inge bra :/ Han lät inge pigg faktiskt. Bara det inte är nå allvarligt.
Sen va ja o Maria o handlade. Skulle handla lite mat, men kom hem med dubbelt så mycket, men inte bara mat :p Gjorde världens godaste, men fulaste, våfflor. Sen somnade jag i hennes stoooora säng. Vaknade sen, o for till gymmet. Bra pass idag!
Ska försöka motivera mig till skoluppgifter. Godkänd i alla jag lämnat in. O en jag tyckte va jätte svår, o tänkte att det här blir jag aldrig godkänd i. Men fick till o med bra vitsord :) Det va det där med att nedvärdera sig själv...
Ska hoppa i duschen snabbt.
Praktik 8-15.30 som vanligt imorgon. Sen borde hästen motioneras, och jag. Uppgifter göras, fiolen övas, städa... O ringa min andra praktikplats.
Puss o kram
Man hade inte så stora bekymmer när man var barn

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är då man mår dåligt som det visar sig vilka av ens vänner som är riktiga vänner...och de är ofta inte så många.

Vet ju inte vad som trilskas med dig, men tar det här som ett exempel: Då jag gick i väggen för ett antal år sedan så fanns det ett fåtal som ringde och frågade hur jag mådde och som brydde sig. De var guld värda. De som nästan gömde sig för mig valde jag helt och hållet bort i den vevan. Jag gjorde en knepig och också ledsam utrensning bland mina vänner, men är mycket nöjd idag. Man behöver inte många riktigt nära vänner, bara de är bra.



...och Rosenrot och D-Vitamin gör mycket gott för en vintertrött kropp och själ. Prova :-)



Sköt om dig nu!!

2011-11-30 @ 21:47:33
Postat av: Jennifer

Ett enda litet ynka samtal, är så mycket värt! Bara att höra "hur mår du?"

Du har helt rätt, Annika :)

Tack!

2011-11-30 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0