Ännu mera fy

Nu är jag nog riktigt dålig hörrni.

Händer rätt mycket i mitt liv nu. Har inte ork, lust eller tid o skriva.

Men liteha hänt.

-Jobbarnatt helger som vanligt. Sitter numera i insläppet(ibland garderob)
-Rider inte lika mycket
-Ramlat av Cherokee=blå hand , och blå blödande OND stortå=kryckor med skor. Men inte nu längre.
-Jag är på praktik på Pelaren
-Har inte tränat så mycket
-Varit till läkare o tagit massa prover, som inte visade något. Alltså var kroppen bara nära o lägga av...
-Spelar massa fiol. Spelat två konserter som gick superbra! Övar massor själv
-Varit och övat med min favorit Kalle :)
-Umgåtts med mina fina vänner <3
-Planerar resa. Men när? Nyår eller sportlov.
-Haft besök till Pelaren från Bryssel. Lite coolt!
-Massa jobb framför mig

Det är väl lite va som hänt.

Ska hoppa i duschen nu o gå å sova.

Förresten fick jag godkänt av ena min lärare! :D NAjs! Bara 3 kvar... När internet inte funkar som det ska så går det ju så trögt med dom.

Imorgon åker jag hem till finaste hästen, o sen ska jag umgås med Mariiiiia :) I like!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0