-

VArit ut med min unghäst, som blir 20 om två månader :p Håhå min tönt <3
Ska småningom åka till Grållan o ta ut henne en sväng :)

Ha diskat o rett upp i köket här hos mamma o pappa. Ringt Wickströms, och varit ut med Acke gulle.

När ja vart till Grållan ska ja börja reda upp med noterna igen, o sen ta ut Acke på en promenad.

Ikväll ska jag träna. Har lite ont i kroppen. Hmm.
Måste messa ÅSe också! Den 15e ska jag på slutkontroll till Erkki. Sen ska jag va friskförklarad :)

Humöret går ännu i vågor. Beror nog på allt som stressar runt mig. Och sen är ju vädret bara grått och tråkigt. Måste verkligen åka bort i vinter en vecka! Helst en månad...

Puss o kram



Tänk att jag sett ut så där...
Där va man liten o hade inga så stora bekymmer ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0