-

Tog cykeln och cyklade till Daniel och vattnade blommorna. Som RASMUS skulle gjort igår -.- hmmm.. Dom levde iaf :p mestadels..
Var väldigt jobbigt o cykla :s Dels har jag ingen ork, och dels så ligger bromsarna på i uppförsbacke(!) :s fattar inte! Hoppas Brian kan kolla på min cykel också imorgon när han ska kolla på Rasmus.
Vattnade blommorna, hämtade skolpapper, och lånade två filmer av han.

Så nu ha ja bäddat ner mig i soffan med film, te med honung och kiwi. Det får bli mitt avslut på den här dagen. Imorgon är en ny dag! Nya möjligheter. Eller nått sånt va?
Känner bara att jag är så trött på allting! Vill bara bli klar i den här förbenade skolan, o få ett jobb så jag inte behöver oroa mig över ekonomin varenda dag. Vet ni hur stressande det är o veta att man har 8e på kontot och ska leva en månad på det? Högen med räkningar bara växer. O ja skojar inte när ja säger 8e. Sen ska hyran betalas, alla räkningar, försäkringar, el, telefon... Sen kanske man måste äta, ibland iaf. Bilen ska tankas...

Slut gnällt nu. Ville bara berätta hur det är med min ekonomi. Helt åt helvete rent ut sagt. Ursäkta språket. På fredag får jag ju lite studiestöd iaf. Eller inte så lite heller. För 3 månader!

Imorgon bitti ska jag till labben o ta alla blodprover.
Sen får vi se hur läget är..
Har mejlat med min lärare, och ska dit o prata lite imorgon.

Ska förresten skicka in en uppgift nu. Bra att ja kommerihåg det....

Puss o kram


Saknar dig världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0