Väldigt trevlig dag

Flera såna här tack!

Dagen blev inte som jag hade "planerat".
Jag och Kaisa var o åt, prata strunt o satt i solen o glassade :)
Sen åkte vi till Hammarland, till stallet där hon har sin söta heeest. Fixade allt klart, hämtade spån i stora sopsäckar :P O pussa lite på heesten :)
Sen åkte vi vidare till travbanan där hon skodde en häst, och jag var lite assistent ;)
Prata lite mer strunt sen, och sen åkte jag hem.
En jätte trevlig dag, med en väldigt trevlig tjeeej :D

Det blev en väldigt trevlig kväll med trevligt sällskap också :)

Nu ska ja se om man kanske skulle kunna bli lite trött, så ja skulle få sova.
Annars får ja sätta igång o städa ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0