Trevlig kväll

Haft en väldigt trevlig kväll!

Mötte upp Julia, Victor och Andreas på stan. Vi gick till ångbåtsbryggan. Åt jätte gott, prata massa strunt, solen sken, underbart varmt, och trevligt sällskap :) Bara en kaller, så hade det varit pricken över i:et ;)
Sen gick vi o strosade på stan, o så köpte vi årets första bollglass :) Mums!
Sen satte vi oss på en parkbänk och prata lite strunt, och bara var :)

Åkte hem sen. Först ringde mamma och väckte mig. Jo jag somnade... Sen somna jag om, o sen ringde Hanna. Vi gick o dela ut inbjudningar till hennes student. OCH vi tappa bort oss i Strandnäs :p haha braaa där! Så det vart en lååång promenad :p

Sen va vi via Select en sväng, o nu har ja kollat Eurovision. Typ skitdåliga låtar :s
Men Finland är ju bra iår!! :O
O sen gillar jag Island :) Starkt!!

Om man skulle fortsätta stänga ögonen nu. Tusan, gör ju inget annat än sover, och är trött :s

Imorgon då.. Ska hem till finaste hästarna. Ut med en av dom iaf :) O fixa stallet så klart.
Sen på kvällen blir det volley med lite gäng, o kanske en kaller ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0