Sorry

Ha visst inte uppdaterat här på flera dagar.
Kommer inte in på blogg.se på min dator. Vet inte varför? Är inte så teknisk med sånt här :p

Det går framåt för mig iaf med axeln. Känns bättre o bättre för varje dag :) Så det är ju bra!
Gör mina övningar sjuttiofem gånger om dagen. Typ.
Har blivit mycket mer rörlig. Så det går ju åt rätt håll :)
Idag ha ja varit ut med Acke två gånger. O lite längre än förra gången! :)

Idag är första dagen jag har varit själv också :)

Var nyss i duschen. Det är lite komplicerat att dushca. Jag har fortfarande "plåstret" på axeln. Rätt stort! O det får inte bli blött. Kan inte tvätta håret då. Skulle inte kunna det riktigt ändå. Det blir lite jobbigt.
Så väntar på att Wilma nu ska komma in, så hon får tvätta håret åt mig :p Invalid, joo..

Snart kommer mamma hem, så då blir det maaat. Har lite svårt o laga mat också. Tar typ 10 minuter för mig att fixa smörgås.. -.-

Det går åt rätt håll iaf :)

Var ut o pussade på hästarna när ja va ut med Acke också :)

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0