Slö dag

Blev väckt första gången vid 8 imorse -.- måttligt glad. Sov hos mormor och morfar. Men Acke gulle kom o sov med mig en timme, o sen gick ja upp. Jag o Acke åkte till min lägenhet, för dom skulle ha massa folk dit. Sov nån timme till (A) Va såå mysigt! Acke låg så nära, o sov hela tiden (: sötnos! Tycker om han mer o mer för varje dag :)

Åkte tillbaka sen till mormor o morfar.
Var där så gott som hela dagen.
Sen åkte jag till Bström, o WIlma o ja for ut med hästarna. Dressyrade med Basil, o han gick såååå fint!! <3 Duktiga killen :)
Sen åt jag middag, o nu är jag i stan.
Ska snart sova tror ja.

Usch, ja vill verkligen ha ett heltidsjobb igen! :( Fyfan för räkningar!!! Jag gillar verkligen inte det här. Jag hatar o be andra om pengar. Jag vill verkligen klara mig själv. Men nu har jag inget val... :(

Tror ja tänker koka lite ägg innnan ja sover :)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0