Operation?

Imorse ringde Erkki, var inte alls beredd på det. Dom hade sagt att han skulle ringa vid 4-5 tiden. Så höll ju på å få hjärtklappning :p haha
Nåja.
Iaf..
Att röntgen inte visade något, var ju egentligen bara bra! Det visade ju bara att skelettet var normalt. Det visade ju inget på ledbandet. Vi vart ju lite nervösa att det typ inte sku bli operation eller nått. Att ja typ skulle va "frisk" nu. Men det hade inget med saken att göra.
Han förklara lite igen hur operationen skulle gå till o så.
Sen sa han... Att om jag väljer att göra den privat, o bestämmer mig inom 14 dagar, så blir det operation inom maj! Väntetid MAX 3 veckor. Och han gör det här på Medimar.
INOM MAJ?! Det är ju maj nu! Herregud, det är ju snart! Kan ju bli vilken dag som helst! Fick ju nästan hjärtat i halsgropen. Jag trodde jag var beredd på det, men tydligen inte.
Nu är det bara pengarna som är knixet. Det är väldigt mycket pengar.
Men jg måste ju göra det här. Och jag kan inte vänta MIN 36 vekor o få komma till ÅHS. Som sen ska remittera mig vidare.
Det låter nog som det blir nu.
Skulle vara väldigt glad, och skönt att få det gjort nu. Det blir ju liksom inte bättre av att vänta.
Men ändå väldigt ledsen. Jag kan inte jobba (arbetsnarkoman, jo) jag kommer inte kunna rida, inte träna "ordentligt", träna måste jag ju, men får ju ett spec program. Kan ju inte träna det jag vill. Inte spela fiol. Skulle fått nån spelning redan inbokad... Kan inte vara med i korpen. Är så sjukt sugen på att spela fotboll!!

Se det positiva i det här...
Jo, jag kommer få en fungerande axel. Han sa att ja fast kan bli tennisproffs efter det om jag så vill!
Jag får ett långt sommarlov. En lugn sommar! Det var längesen!
Jag kanske missar första praktiken. Men ha pratat med min lärare. Men det löser sig. Antingen försöker jag, eller så kanske det blir så att jag byter klass..

Nåja. Vi får vänta o se nu bara. Eller vänta o vänta.. Fundera. Sen får vi vänta, o se.
Måste erkänna att jag är väldigt nervös! Är nervös för smärtan, hur den ska bli efter ett halvår, tänk om den inte blir bra?! Att jag ska bli väldigt deprimerad..

Nu ska ja nog försöka sova.

Imorgon kommer Ulrika o rider Basil :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh men det är ju fantastiskt gumman ! :D Oavsett när du gör operationen, kommer du måsta rehaba, dvs inte spela fiol o spela fotboll. Vad är inte bättre då med fiolen att operera nu? Då missar du minst antal lektioner. Visst är det bittert att inte kunna jobba o tjäna pengar, men hey, du får en BRA axel ! Det kommer du aldrig ångra, o vad bättre än att rehaba under sommaren o samtidigt få sola o chilla som om du var ung igen?! :))



Tänk på det gumman (:

2011-05-03 @ 10:45:20
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0