Nu är det bestämt!

Nu är det bestämt!

25 maj blir det operation, på Medimar.
ÅHS skulle inte prioritera mig, o skulle låta Nordman göra det senare i höst. Nejtack! Till han, och till hösten...
Den 23 ska jag dit o träffa sköterskan som ska va med under operationen. Gå igenom sånt ja måste göra innan o så.
Fyfasiken va nervös jag är!
Det är det här jag vill jo, men ändå är jag nervös!

Imorse for ja till mormor o morfar o hjälpte till med morfar.
O sen har jag jobbat lite. Men vart inga länge. Gick tom tidigare.

Ikväll ska ja umgås med fina vänner <3

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Emmi

Skönt att det blir av, men förstår att du är nervös! Det kommer gå så bra så :) Kraam

2011-05-10 @ 21:14:04
URL: http://simsonet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0