Nervös

Åh jag är faktiskt nervös..
Det är exakt två veckor till operationen är.
Jag vet egentligen inte vad jag är nervös över? Eller jo kanske.
Tänk om någonting går fel, och jag får jätte jätte ont, eller måste göra om det? Tänk om jag blir jätte deprimerad? Tänk om rehab tiden blir längre än det är sagt?
Är nog nästan rehabtiden jag är mest nervös och orolig över.. Hur jag ska klara den. OCH smärtan efter operationen. Tusan..
Men fasiken va skönt o få det här överstökat sen! Sen kommer jag ha en frisk axel, och kan göra vad jag vill. Fast bli tennisproffs sa han!

Vill bara ha det överstökat nu, så den här lååånga tiden , o inte kunna göra allt, går lite fortare...

Ska försöka sova nu..
Dygnsrytmen är ju helt på fel. Jäkla nattjobb.. :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0