Mör i kroppen

Är rätt mör i kroppen faktiskt efter dagens tukthus ;) hehe
Men det var en rolig och lärorik lektion för Erica! Det brukar det alltid vara! :)
Övade lite till utställningen efteråt också.
Innan det fixade jag stallet, och var ut o plockade blommor med Acke :p Han tyckte väl det var måttligt roligt :p haha

Sen prövade jag lite kläder till utställningen. Trodde jag o mamma skulle dö av skratt :p haha mer tänker jag inte berätta :p

Nu är jag i stan iaf. Ska se om ja får nånting städat. Först ska ja i duschen.

Imorgon ska ja hoppa Grållan :D Åker dit till tolv tiden, o så kör vi henne till banan.
Sen ska ja rida Ch eller Basil. Får se lite. Kanske det blir båda?

Nu en vaaaarm dusch :)

Puss o kram



Foto: Lasse Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0