Jobba sig lite

Gick bra o jobba (: Sen gick vi ner till arken o prata lite strunt.
Jag som trodde jag skulle vara ledig ihelgen? Jonä :p
Först skulle jag vara helt ledig. Men sen tog jag Jonas pass som han skulle haft på Alandica nu på lördag. 17-ca23, 24 typ.
Men nu vart det så att jag jobbar 23-04.30 på fredag, OCH 17-04.30 på lördag :p sådär ja.
Sen kom jag på att fasiken. Jag har ju hopptävling på söndag.. ehehe. Ja det har gått förut :) Undrar när tävlingen börjar..... VAH?! 09.00????????????!!!!!!!!!!!! Skämtar ni med mig??! Va fan! Behöver inte gå å lägga mig då. Seriöst. Kan inte gå å lägga mig. Haha nå det blir nog bra det där. Får hoppas det inte e så många starter i 50, o ja startar rätt tidigt i 70, så ja inte hinner somna :P haha

Imrgon då. Jaa.. Ska sova tills jag vaknar. Sen ska ja o hämta Acke gulle. O via företagsbyrån måste jag. Och via arken tror ja också.
Sen ska ja se om ja kan göra något med Basil. Kanske longerar bara. Får se lite, va han, och jag är på för humör. Är det "slänga av Jennifer" dagen. Så får det va :p
Sen på kvällen ska jag o mamma till travbanan med Cherokee o öva inför utställningen. Haha kan behövas :p Vi båda har liiiite lätt koncentrationssvårigheter :p

Nej nu ska ja hoppa i duschen, o sen soooova. Börjar blir trött nu. O törstig är jag också.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0