Inför operationen

Idag sov ja rätt länge (ovanligt va... :p)

Var med syster till stan när hon slutade skolan. Innan det mockade jag o va ut med hunden.
Handla lite åt henne för hennes presentkort o pengar hon fick när hon fyllde år.

Var via lägenheten o hämta det sista. Typ mina tvättlappar :p

Åt god kycklingsallad, o ikväll har jag o mamma varit ut o kört Basil. Skulle ju rida Cherokee, men han ha fått nå sår som e helt uppsvullet på halsen :s Nästan lite större än en pingisboll! O småsår här o där. Vi börjar tro att han typ fått ett pinne där. Ser typ upprivet ut. Gulleälsklingen <3 Så han fick vila istället. För säkerhetsskull.

Nu ikväll har jag städat o bäddad o donat allt här som jag måste. Dammsugit och bäddat o skakat.. Så nu är allt rent :) Bara jag kvar nu! Måste tvätta mig med nå spec typ tvättlappar som har nå decifitions (stavning?) :p blablabla. Ikväll, imorgon bitti, och sen när jag kommer dit. O jag får INTE smörja in mig efter det!! Hur fan ska ja kunna sova?! Alltså på riktigt. När ja stiger ur duschen, o inte smörjar mig inom dom närmsta minuterna, är jag som ett sandpapper. O hon här sköterskan sa att det här kommer inte göra min hud nå bättre. Snarare sämre :p Great! O ska tvätta håret med det också. Hur ska ja kunna reda ut det? :P haha

Men vet ni hur sjukt jäkla nervös jag är???! Usch...
Förresten var jag ju dit i måndags o träffa en sköterska. Operationen kommer ta ca 1½ timme. O ja ska dit 07.00 imorgon bitti. Tjoho! O innan det ska jag ha duschat här hemma (är i Bjärström). Mamma kommer med mig, o sen hämtar hon mig också <3
Kommer troligen få komma hem vid ca 14 tiden. Beror ju lite på hur jag mår och så. Väldigt skönt att ja får komma hem direkt!
Sen skulle dom ringa dagen efter o kolla hur allt har gått första dagen och natten :)

Om ja skulle gå å skrubba lite nu då :p uuusch. Ryser redan :p

Men om nu det här går åt helvete, så var det ju jätte roligt att lära känna er alla! O ta väl vara på min häst!
Hehe nej fan, det här går bra det! :)
Kommer va fit for fight sen i höst!

Får se hur jag mår imorgon kväll om ja skriver något. Blir ju bara med vänster , så blir nog inge långt isåfall :p

Wish me luck!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0