Hunnit med mycket

Det har jag faktiskt idag :)

Har varit o hjälpt mormor lite.
Var o red finaste Basil, som gick jätte fint! Men gulle va svettig han blev. Han hade så varmt.
Fixade stallet, fyllde på vatten i stallet, och i hagen. Sen satte ja på en maskin tvätt åt dom, för min kära syster klagar på att hon aldrig har rena kläder :p haha

Sen åkte jag till Eckerö efter gräsklipparen åt mormor o morfar. Vattnade blommorna i stugan, o bar in vinterdäcken i garaget, o lyfte gräsklipparen i trunken.
Klippte gräset sen åt dom i stan. Sen fick jag jätte god middag hos dom!

Ha varit en sväng till Hanna också. I väntan på att min nyckel skulle komma tillbaka :p

Nu ska ja åka till Backeberg med fina vänner, o ta en kall också ;)

Puss o kram



Gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0