Helgen

Jag har inte kunnat komma in på blogg.se på min dator :s Vet inte va den haft för fel.
Så nu ska vi se hur mycket jag orkar skriva om dom här senaste dagarna.

I lördags. Då var det utställning. Jag sov ca 1½-2 timmar den natten. Så va liiite seg.
Först ut av oss var LIsa. O dom slog ut Snövit, och vann sen sin grupp, och gick vidare till BIS.
Cherokee slog ut Jackson, och sen blev han 2a i gruppen, och även han vidare till BIS. DET var jag imponerad över! Det trodde jag aldrig! Stolt blev jag :)
Sen väl där, så vart Cherokee utslagen ganska direkt. Jag är så nöjd!
Som jag sa.. Oberoende vad domaren tycker om han, så tycker jag han är världens finaste, och det är det som räknas :)
O lilla fina Lisa vann ju hela skiten! :) Jag blev faktiskt inte förvånad. När vi ställde ut henne för några år sen, fick hon högst poäng, 41 poäng fick hon då. O hon har bara blivit finare :)

När jag kom hem fixa ja klart allt, sen for ja till stan, o sen slockna jag. Vakna sur o tvär o grinig.. Fick lite smått panik o fixa mig, för ja skulle ju jobba natt igen. Men sen när ja kom till jobbet kändes det lite bättre iaf :) Tur att man har så fina arbetskollegor! Jobbade 23-04.30 igen. Sen var vi via Select, som vanligt^^ o sen åkte jag till Bjärström. O när ja väl fick lägga mig ner, så kunde jag inte sova. Great! Så jag sov bara 4 timmar från lördag till söndag, 06-10.
Då var det bara o skutta upp o fixa o dona inför hopptävlingen.

Jag startade först Basil i 75 cm. Det gick inge vidare faktiskt :s Vet inte vad som hände! Två  stopp , o han kändes konstig :s Ja vet inga jag.. Nåja. Det kan inte gå bra hela tiden :)
Sen starta Wilma efter mig på Cherokee. O det var ju ÅM kval 1. Så ja va ju mera nervös för henne :p
Men det gick så fint det så. Va sku ja behöva oroa mig!? En fin runda, 0+0, och en så pass bra tid, att dom fick en 3e plats :)
Sen starta jag Cherokee i 85 cm. Det var ÅM kval för hästar. Men ÅM kan inte jag va med i iår :/ Lite bittert nog. Men som Ulrika sa förut, vi har ju faktiskt vunnit det en gång nu. O det kommer jag leva på hela livet :) Jag och Cherokee är ju ÅM mästare 2010! <3
Nåväl, vi fick iaf en rivning. Mitt fel! Höll i han för mycket.. Men jag är jätte nöjd! Han var på tårna, och verkligen sög fram till hindren. Så härlig känsla! <3

Det fanns rätt mycket ursäkter hörde jag för dom det inte gick så bra för :p Att man inte kan se till sig själv, utan måste skylla på allt annat :p

När ja kom hem, fick ja lov o hålla mig vaken bara till kvällen.
Klarade mig till halv 11, sen va det kört.
Ingen sömn, o ingen mat. Fick inte i mig mycket på hela helgen :s Kan inte äta när ja blir för trött, o stressad.

Det här vart långt nu. Kanske ni inte orkade läsa det heller :p hehe

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag orka läsa ! hihi pusselipuss ! <3

2011-05-25 @ 00:51:34
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0