Har dom bästa hästarna

Så är det :)

Wilma ringde o väckte mig idag vid halv 1, å så kom hon gåendes till mig. Sen plocka mamma upp oss o vi åkte till Bjärström.
Fixade hästarna o red till banan, där Erica väntade med Grållan :)
Bytte häst och hoppade Grållan först. Hon va såå duktig! Gud va bra hon gick! Är så nöjd :) Hon lyssna jätte bra, och gjorde fina språng. Finaste Silvergrisen! :)
Sen bytte jag o hoppade Basil direkt efter. Mamma hade longerat han innan.
Han gick också jätte bra! :) Gjorde jätte fina språng! Var första gången på ett bra tag sen jag red han. Men det gick ju bra :)
Sen lagade vi väldigt god middag, o mormor och farmor kom hit och åt.

Nu ikväll har jag och Malin tränat lite till utställningen :)
Jaa, ja behöver nog träna iaf :p Eller jag o jag.. Jag o hästen :p

Är nog lite trött. Ska väl snart krypa ner.
Sover i Bström inatt. Ska ju ha hand om Acke som vanligt :) Sen måste hästarna motioneras. Så då kan jag likabra bli här :)

På tisdag blir det jobb på Alandica, och onsdag... Va va det som händer då... JO, vi ska till travbanan och träna inför utställningen. Jag är inte så där jätte insatt i det här med utställningar. Har inte varit så där jätte intresserad heller. Men efter jag var i Frankrike o jobbade i stallet, så har det nog blivit mer. Men där va ju allt så stort!!
Men häftigt! :)

Nä, nu blir nog just nattinatti :)
Imorgon ska ja försöka skriva om Irland :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0