Happyface

Myys (: Gillar!

Var väldigt trött imorse. Eller idag snarare. Hade bra kunnat sova några timmar till. Men steg upp iaf :)
Sen mittiallt knackade det på dörren, o där stod Alex, som jag pratade i telefonen med :p haha tönt ;) <3
Hon va här, vi prata lite strunt o så :)

Ryggen känns helt bra idag. Lite känner jag. Jag överlever nog :)

Tusan va trött jag är! Om några timmar är det jobb igen. 23-04.30 som vanligt.
O nu är det bara 12 dagar kvar! Ah , fasiken va nervös jag är! Tror det är därför ja haft lite svårt o sova dom senaste nätterna.
Det går nog bra. Hoppas jag.

Snart ska ja träffa Hanna en sväng :) En dejt som vanligt ;) haha

Sen hoppas jag få träffa en söt pojke ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0