Fredagen den 13:e

Usch då.. Vi får hoppas den här dagen inte blir så hemsk :p
Ne det tror ja väl inte :)

Nu MÅSTE jag städa lite till... Tusan va ja hatar o städa! :p Menmen. Jag måste väl. Sen efter 25 kommer jag ju va lite invalid, så sen kommer jag få lite hjälp ;) Något positiv måste man ju få av det här!

Sen ska ja hem till Bström, tydligen fortsätta städa. Mamsen behöver o vill ha hjälp. Sen ska stallet fixas, grejjerna putsas och packas.

Sen är det hopptävling på Aftonsol kl 18.
O kl 23 börjar jag på stadshotellet o slutar 04.30 som vanligt.

Ska sätta ihop bra musik nu, o stääääda.

Förresten har jag fått lön idag! Fasiken va fint!!! :D Nu kan jag ju leva lite igen ;)

Puss o kram



Underbara älskade häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0