Finaste hästarna

Fixade stallet o allt klart, o sen kom Ulrika (: Vi for till banan, hon med Basil och jag red Ch. Ch gick avslappnat och fint <3 Mammas pojke <3
Det såg bra ut när Ulrika red Basil :) Sen tog dom några små skutt också.
Det här kommer bli fin fint! :) Ikväll anmäler hon oss.

Nu e jag i stan igen.
Snart ska ju jag på jobb. Jobbar på Alandica 18-? nångång. Nå det är inte så ansträngande :)

Har förresten ringt Medimar idag. O nu har vi möjligen ett annat alternativ. Men det är inte säkert det blir. Men nästa vecka får vi förhoppningsvis höra nått. Hoppas jag.

Måste väl kanske sätta lite färg på ögonen nu att ja inte ser så jäkla trött ut.

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0