Det bara regnar...

Okej, vi ville ha regn. TACK, nu har vi fått det. Nu är det nog! :p

Fick nog lite städat idag :)

O hopptävlingen, den är jag nöjd med :) Starta först Basil 60/70. På framriden var han hemsk!! Han bocka o skena o höll på.
Men sen när det väl gällde var han jätte duktig! Han vart rätt stark. Men vi vart dubbelnolla, omhoppning med tid, och en 3e plats kom vi på!! :D Fyfasiken va stolt jag är! Stora Basil, 3a i en tidsomhoppning! :D Aaaw.

Sen ville inte Wilma starta Cherokee. Så ja tänkt vafasiken, när han ändå är där, så tar jag han!
Så vi starta 80/90. Han va jätte pigg på framhoppning. Stegra o höll på å fjolla sig...
Sen inne på banan kändes han JÄTTE fin!! Han gjorde jätte fina språng, fram till 5e hindret. Där åkte jag i backen :p han tvärnita o ja åkte av. MEN ja landade på fötterna! :) Dom sa att det va snyggaste idag ;) haha
Men det knäckte till i ryggen. Känns nog lite nu. Men det går nog om. Sitter o stretchar(?).

Ha nyss varit i duschen. Känner mig som en ny människa!
MÅste börja fixa mig för jobb nu... Musten gick lite ur mig nu. Men det kommer väl tillbaka om en stund igen. När ja kommer på jobb (:
Hoppas vi är bra gäng ikväll :) Eller ja, det brukar vi ju vara oftast :) Det blir va man gör det till!

Måste väl leta upp kläderna o sminka o fixa...

Puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0