-

Vid halv 11-11 kom Malin efter mig o vi åkte till Bström. Vi tvättade o putsade o skrubbade hästarna. Tog hur länge som helst. Sen tränade vi o ställa upp dom o springa med dom. Gick väl helt okej :) Är inte ett dugg nervös inför imorgon! Inte ens lite.
Sen åkte vi in till stan till lite över kl 15 o for till Sleipner o kollade på utställningen. Där träffa ja Kaaaaisaaa :)
Sen kom Hanna efter mig o vi for o spelade fiol. Helt okej sista grupptimme :) For tillbaka till Sleipner sen, via o hämta mat åt Kaisa, o kolla utställningen en stund. Åkte tillbaka sen till Medis o spelade med Katja :) Vi bestämde oss för att spela tillsammans :) Var riktigt roligt! Mycket 3 stämmigt. Fina låtar!
Nu är jag hemma, o ska hoppa i duschen, sen skulle ja borda åka o klippa åt mormor o morfar. Men ja vart helt sjukt trött nu :O
Skulle borda sova en timme innan jobb...
Sen jobb på stadshotellet 23-04.30.

Imorgon börjar utställningen 09.00 på Sleipner.
Jag åker till Bström inatt när ja slutar. Sen sover jag ca en timme. Ger hästarna mat när ja kommer hem. Sen måste ja ut o fixa hästarna, för typ kvart över 7 måste vi åka. Snark.
Men som ja sagt, det är tur att man verkligen älskar det man håller på med! :p
Jag ser den här utställningen som något kul bara. HAr inga så stora förväntningar eller så. Bara som en kul grej :)
Va domaren än säger om Cherokee, så är han finast i mina ögon, o det är det som räknas för mig <3

Usch jag har lite dåligt samvete att Cherokee o Lisa har stått inne sen kl 13 idag..

Nå, nu måste ja göra nått!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0