Grattis syster <3

Igår va ja på hoppträning för Mia med Grållan :) Hon va så duktig!! Det blir bara bättre för varje gång känns det som! Så stolt :) Miia hoppade Basil, och dom var också jätte duktiga :)

Sen hela kvällen var det soffmys :)

Kollade inte ishockey matchen heller. Måste nog nästan vara den enda som inte gjorde det :p Men jag bryr mig faktiskt inte. Jag håller alltid på Sverige ändå. (Utom Eurovision iår...)
Så jobbigt o sitta på FB idag o det står baaaaaraaa om matchen :p suuck. Get a life! Nej ja skojja :)
Varför kan jag aldrig vara ens liite elak? :p

Jaha idag då. Ja råka stänga av alarmet, uuups..
Vaknade först tidigt <3, sen råka ja visst sova liite länge ;)

Nu ska ja just åka o hämta Acke till mormor o morfar, sen åka till Bjärström. Eller först måste jag via ÅMI o lämna ett papper åt dom. Där det står att ja inte fortsätter i höst. Det går liksom inte :s Vet inte när jag kommer få börja spela igen.

Sen ut o rida Cherokee :) Finaste <3

Ikväll skulle jag haft fiollektion på ÅMI, men jag har ingen som helst motivation till det. Inte ens till att öva.. Så jag skippar det. Får se hur jag gör nästa vecka. JIsses.. Då ska jag o träffa sköterskan som ska vara med på operationen. 9 dagar kvar....

Om ja skulle ta o åka nu då.

Puss o kram







Grattis världens bästa och finaste syster Wilma som fyller 13 år idag :) <3

Kommentarer
Postat av: Natalie Fagerlund

Jennifer jätte fin blogg! Jasså Wilma fyller 13 år usch vad gammal hon blir (Alltså inte gamal precis)Ska börja kolla in din blogg lite oftare. Du vet tittade bara på en bild på Wilma och så vipps så var jag här! Hördudu jätte mysig blogg nu ska jag kolla lite saker på nätet ha det bra och hälsa Wilma från mig och familjen!

2011-05-25 @ 17:31:41
URL: http://natalie.fagerlunds.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0