Zumba

Förvånade? ;))
hehe guud va jag älskar zumba! Ah det är så roligt!
O den här nya låten. Jag är frälst! Innan zumbapasset stod jag här i vardagsrummet o shejka loss själv ;) Hur många gånger den gått på repeat idag, förtäljer icke historien ;)

Har äntligen fått in den där jäkla uppgiften. Hur bra den blev, är en annan fråga. Inlämnad är den iaf.

Nu kollar jag tv bara, o har lite smått tråkigt...

Imorgon är det skola 8-15.40 -.-
Sen blir det hem till hästarna och syster :) Gud va kul det var o sjunga med henne ikväll! O bra lät det ju :O Nu menar jag inte att jag är nå proffs här som sjunger bra. Utan det gick o lyssna på utan att behöva lämna rummet :p haha

Sen på kvällen ska ja va barnvakt åt söta Milton :) Blir där på natten sen.

Kanske man skulle ta natt? Eller.....?

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0