Tråkiga besked

När jag vaknade imorse kunde jag nästan knappt röra mig :s Nånting hade hänt med axeln inatt. Undrar om jag legat och spänt mig eller nått. Kunde inte sova på höger sida alls inatt :/

Var till Medimar iaf idag. Dock fick jag det beskedet jag inte ville höra! Det enda som går att rädda axeln nu, är operation. Men dra mig baklänges! Jag vill inte :(
Men det kom ändå inte som en "chock". Jag har tänkt på det hela tiden sen hon prata om att hon trodde att det blir operation i slutändan ändå.
Men jag hade ju hoppats på att all träning skulle hjälpa :/
Så hur gör jag nu?
Jo, kollar med mina försäkringar. SOM DET ÄR STRUL MED! Såklart! Förbanna att allt ska gå käpp rätt åt skogen!!! Så nu får vi se hur det går med allt. Händer det inom en månad med Medimar? Eller måste jag vänta 1 år hos ÅHS...
Jävla skit.
JO jag är bitter!

Visst rehab tiden o så är inte så farligt. Men jo ! För mig är den det! Inte träna, inte rida, inte spela fiol, inte jobba, inte göra nånting på månader!!!!

Jag tänker sätta mig i soffan och tjura nu, med Acke.
O vänta på att min syster kommer hem så kan jag beklaga mig.

Sen ska vi ta kort på min tejpning också. Hon tejpade upp min axel. O vi köpte tejp nu, så att pappa kan göra det åt mig.
Känns jäkligt skönt att ha axeln på "rätt plats". Lite obehagligt, men stabilare.

Blä för allt just nu!!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emmi

Men nej, vad tråkigt!! :( Men tur att det går att operera iaf. Kraaam!

2011-03-31 @ 14:07:44
URL: http://simsonet.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Det kommer bli bra gumman, jag ska underhålla dig när du inte får göra nått ! Var så säker ! det fixar sig, bara att kämpa nu ! You can do it ! puuuss <3

2011-03-31 @ 16:10:01
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0