Spelning

Yey fick veta om en till spelning ikväll! :D
Aaw Kalle e så gullig! :)
Han hade blivit frågad o spela på nån tillställning, o tänker ta mig med :) ELler om vi båda vart tillfrågade, vet inte. Men kul iaf! :) Det är i april.
NÄsta vecka ska vi träffas o spela lite! Åh det e så roligt o spela med han! :D

Duschen-Check!
Packning-Kvar....

Åh va rastlös jag är!

Borde nog gå å sova. Ska hämta Petra 08.50. Alltså måste ja stiga upp SJUKT tidigt! :O Jisses. På min lediga dag. Skjut mig...
Nå, men spela innebandy hela dagen e väl inte helt fel :)
Ska se om ja hinner hem till Basil sen :)
O sen är det nattjobb på arken som gäller med mina favoriter ;) haha

Nattinatti!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0