Sluta tidigare

Jag kom i tid till skolan imorse! ;) woho! Duktig Jennifer!
Var på studiebesök till Nyfahlers imorse. Sen gick jag tidigare för ja måsta til tandläkaren. Ser väl inte så ljust ut för tanden :s Nåja, vi får se hur det artar sig.

Nu e vi i skolan, har två timmar data. O SEN, SLUTAR VI! :D Woho! Annika är sjuk idag, så vi får gå hem 13.35. Najs :) Fått en liten läsuppgift istället.

Vet inte om jag ska orka pallra mig til gymmet en sväng o köra axlarna. Skulle behövas. Men jag ska ju på Bodystep sen ikväll. O har fiol också ikväll på ÅMI. O skulle behöva ta tag i hemuppgifterna. Men hittar inte riktigt motivationen? Har mera motivation till att åka o träna hur mycket som helst.Men inte till o sitta still -.-

Nå, vi får se hur jag gör. Skulle behöva gå å köpa en bok också. Hmm..

Jag är klar med uppgiften, o den är inlämnad, så jag har ingenting o göra nu i en halv timme typ. Okej, 20 min kvar. Tänker läsa igenom uppgiften Annika gav oss, så slipper jag det sen :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0