Ljuset i tunneln

Om jag skulle få in den här jäkla uppgiften nu bara. Så kanske jag skulle börja se ljuset i tunneln.
Eller jag gör nog det redan. Men skulle kännas bättre om uppgiften skulle vara inlämnad. För imorgon får ja en ny. O på torsdag har vi förhör? prov kanske t.om?
Det blir nog bra..

Igår ringde min förra chef också. Undra om ja kunde jobba ihelgen. Vet ni? Jag sa nej. MEN! Endast för att jag redan jobbar... ^^ Ja försökte inte ens försöka pussla ihop det. Det skulle inte gå den här gången.
Men nu lutar det nog åt att jag är på La strada i sommar igen. Jag har inte engagerat mig att söka något, o när han ringer o frågar hur ja tänkt i sommar, o att han har jobb åt mig så. Det blir nog så. Åker nog in dit imorgon o diskuterar med han. Det hänger ju lite på att inte jobba för mycket pga av miin axel. Jag vill INTE gå å bli sjukskriven igen.  O sen att ja inte tar på mig för mycket, o blir slut... För just nu känns allt bara så... nä..
Hoppas jag lär mig något av det här!

Har varit ut o gått lååångt idag. Gick först till vikingterminalen. Så plocka mamma upp  mig så for vi upp till mormor o hämta Acke. Sen gick vi ut på långpromenad. Min mamma är allt bra hon <3

Nu e ja hemma. Ska just hoppa i duschen, jag fryser :s
Håller på å tvättar andra maskinen.

Ska skriva klart uppgiften, hänga tvätt, se om ja sku orka reda upp lite.....

Sen blir det soffläge med Glee och glass! <3

Ledig imorgon!

Har haft helt träningsfria dagar nu. Har inte tränat sen onsdags? Torsdags?
Imorgon hade jag tänkt åka o gymma själv. Har bokat in mig på Bodystep på torsdag. Får se i vilket skick jag är i.

Puss o kram




Den där Jennifer vill jag ha tillbaka, NU!

Kommentarer
Postat av: Hanna

You can do it honey ! Jag vet att du kan ! Vi måst ses nått snart, jag får tillbaks mitt liv ihelgen ! haha inga mer stundetprov sen ! Jag vill också gå på långpromenad, det kan vi väl göra snaart?! :) puss <3

2011-03-22 @ 21:03:24
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0