Lektion

Lektionen gick faktiskt riktigt bra!
Med tanke på att jag inte övat så mycket som jag borde.

Jaha, och nu då?

Ååh va ja blir deprimerad..
Usch vilken dålig period jag har nu! Mitt humör är ju åt skogen ena dagen, o andra så är allt så härligt o bra.

Skulle bara vilja koppla bort allt som jag inte gillar just nu. O bara göra det jag verkligen tycker om!
Imorgon har vi lång dag i skolan, 8-15.40, bort tack! Sen ska ja hem o rida, o sen hade ja tänkt åka på 2xZumba. Det gillar jag!!
Men det funkar ju inte riktigt så.

Åh jäkla inlämningsuppgifter!

Ibland undrar jag nog vad jag har gett mig in på.

Nej nu måste ja sluta klaga hela tiden o gnälla..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0