Ledig från skolan

Gud så skönt! Jag gillar inte dom här 8-15.40 dagarna. Inte ett dugg.

Rasmus ringde för en stund sen, o då låg ja o slumrade ännu. Borde väl kanske försöka stiga upp småningom.

Ska se om ja sku få den här jäkla uppgiften klar så ja kan skicka in den nu. Sen 3 more to go! Snark...
En inlämnings/tenta, en presentation jag o Sandra ska ha, och ett par instuderingsfrågor vi ska ha prov på på torsdag.

Efter jag gjort den ena, så tänker jag åka till gymmet o köra eget. Naajs! Får inte slarva med axeln, då kommer detinte bli nånting av det..

Sen blir det hem o rida. Får se om ja väntar på Wilma.

Sen är det zumba kl 18 på idrottsgården, gillar! :) Får ta Evas plats igen.
Hade tänkt åka till Avancia kl 20 på zumba också, men jag har faktiskt börjat tröttna på Irene´s pass. Hon är duktig, det är hon! Men det börjar bli lite långtradigt..
Så jag avbokade. Behöver nog tiden till alla uppgifter OCH städning!

Kanske ja skulle rulla upp från sängen nu..

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0