Ledig dag!

Woho! :D Det gillar vi!
Sov till 9.50, o sen åkte jag till Medimar. Nu är jag förlamad i vänster arm..
Nä, inte riktigt, men det känns efter sprutan :p Men nu har jag alla Twinrix på grejj :) Skönt!
Bara TBE och stelkramp som väntar nu....

Nu e ja i Bjärström. Ska börja dra mig ut mot stallet. Ska fixa stallet, o sen ska ja ut med både Basil och Cherokee :) Så Wilma behöver inte bry sig alls om hästarna idag :) Inte mamma heller :)

Sen vid 4 ska jag till stan igen o spela med Kalle :) Tjoho!!
Innan det skulle jag behöva öva med Wilma också, inför vokalisttävlingen.

Kl 20 är det zumba som gäller :) Om ja inte fått ont i armen, så ska jag köra eget också på gymmet :)

Åh jäkla uppgift säger jag bara!!

Nej, nu går ja ut i det fina vädret, till mina underbara hästar :) <3

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0