Ledig...

från skolan idag. Men har jobbat på Alandica. Kul dag, men lite segt var det där ett tag.

Imorse åkte jag till Bjärström, o for ut med Basil :) Fixade lite i stallet också, o myste o pussade på finaste Ch :) <3 Underbara häst <3
Red lite dressyr, gick väl helt okej. Bara det att det kändes som hans ben gick som symaskinsnålar :p haha vadå pigg ^^
Åkte direkt på jobb efter det.
O efter jobbet åkte ja direkt på zumba! :) Hade tänkt köra lite axlar, men orka inte iaf. Började bli lite seg.
Får se om ja kanske kör dubbelt pass imorgon :) Afropowerdance och Bodystep :) Har bokat stepen iaf!

Men imorgon är det skola först, 8-15.40! Skjut mig.... Hoppas vi har roliga timmar. MÅste kolla.......
Nä... Usch, jobbigt. Seg dag...

Nej nu ska ja sluta va ett sånt neggo!
Jag får ju träna sen :)

Nå, ska se om ja får nå ryck o fixar lite i lägenheten, eller om ja tänker va trött o lat, o gå å lägga mig småningom :p

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0